Jag ogillar måndagar...

Ja, eftersom jag lagt Söndagar under hatkategorin så får väl måndagen hamna under ogilla, för man kan väl inte ha mer än en dag under hata?
Haha, skitsamma, jag gillar inte måndagar iaf,
dels för att det är början på en helt ny vecka, sedan att det är lång dag, (tillbringar ju hela dagen i skolan och är inte hemma innan 6) man har inte tid för ett skit annat,
det enda man i princip hinner göra är att duscha och greja, vad det känns som iaf... =S
Har en likadan dag imorgon, men den blir ändå inte lika jobbig känner jag, för imorgon ska jag och en till i klassen lära oss mer om FANUC DENFORDen, säger kanske inte så mkt... En programstyrd svarv maskin iaf.
Ska bli roligt!

Men men,
eftersom jaghar en hat dag, och en ogillar dag, så måste jag ju ändå ha en bästa dag,och det är faktiskt, tro det eller ej, Onsdagarna, för då slutar jag 11:40, den dagen är heeeelt ok!


Nova - Tema blogg

Åh, härliga onsdagar alltså! :P kanske gör det lite mer värt med sega måndagar? ;P

2009-09-22 / 08:30:36
URL: http://gottokblandat.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin