Kort dag idag!

Slutade för en stund sedan,
skulle egentligen slutat 11:40, men vi fick sluta vid 11 för vi kollade på en film om Hilter,
intressant!
Gick ner en sväng till v.portalen ist för att sitta och vänta på bussen i en timme,
så ska ta mig lite kaffe innan bussen kommer.

Haha,
det är så jävla kul med "anonyma" idioter som kommenterar ibland,
att få elaka kommentarer rör mig inte ett skit.
Kan väl inte hjälpa att vissa är lesbiska och älskar Dessie =O
Och du, Dessie och ätstörningar? Näe, det går inte ihop, hon får skylla sig själv att hon har den personligheten hon har i sin blogg, för det är ingen annan som gjort henne till den hon är idag!






Tillbaka senare,
Och du "Viktoria", var inte allt för ledsen bara för att jag skickar kommentarer till den du är så fruktansvärt kär i,
om du nu skriver så som du gör, så undrar jag varför du har henne som din störta idol & förebild.. Du måste ju vara blåst så in i helvete!
So Long SuCker!

Anna

Haha, gillar din blogg !

2009-09-23 / 12:29:16
URL: http://nets.blogg.se/


A2K

Sv: Jo, provocera ibland är bra. Det är bl.a. det hiphop-musik går t.ex ut på. Har själv bollat med idéer om några videoinlägg i framtiden som driver med vissa bloggare, haha. Men jag har knas med min kamera, vet ej hur många ggr jag lämnat in på senaste veckorna!

2009-09-23 / 13:46:29
URL: http://www.a2ktheproducer.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin