Mitt förra inlägg försvann!

Mitt förra inlägg jag skrev innan det senaste försvann spårlöst!

Hur som helst,
det jag skrev var att,
har sjukt mkt att göra, måste städa, fixa ett antal A4 sidor i svenskan, fixa ca 60 frågor i samhäll, duscha, mm, mm, mm.
Jag  o r k a r  inte!
Och imorgon ska jag till doktorn och försöka få mina öronproblem utrett, för dom har varit helt sepe ett bra tag nu, i typ ett år,
i oktober förra året så fick jag en infektion i min balansnerv, INTE OK, det var nog det jävligaste jag varit med om, kunde inte ta mig ur sängen på morgonarna, jag bara föll ihop! Jag kunde gå i en korridor och helt plötsligt få blackouter och gå in i skåp, hur mkt som helst, och mina öron började krångla i samband med det, och jag fick en oseriös utländsk läkare som inte tog mig på allvar, så han gav mig bara ngn salva som skulle hjälpa... Men den hjälpte inte ett skit!! Nu är det så att det kaaaan vara en öroninflammation jag åkt på, som jag gått med i snart ett år, skolsystern kollade på det, och hon sa med en gång att det förmodligen var så, men men,
IMORN VILL JAG IAF HA SVAR!!!



Önska mig lycka till!


Emmelist

aha, många som säger att den är bra. jag vill också se den så du kan ju ge betyg sen så jag får veta vad du tycker :)

2009-09-10 / 21:07:40
URL: http://emmelist.blogg.se/


E.K

Lycka till hos farbror / tant doktor :)

Hoppas du får ordning på det.



Vill se mer bilder på katten, Och Hero. Klicka kort :)

2009-09-10 / 22:28:39
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin