Skitsnack!

Dessa nya jävla grannar alltså!!
Det blev värre än vad jag trodde med att en barnfamilj flyttade in...
Dom är dessutom invandrare!
(nej nu menar jag inte att dom är sepe för att dom är invandrare)

• Första dagen då dom flyttat hit så lyckades dom parkera en kundvagn från ICA här utanför,
• Dom har tagit städgrejerna från källaren,
• Dom har tagit vårat tvättmedel,
• Ungen skriker heeela tiden,
• Stinker rök i hela trapphuset så fort dom gått ut/in ur lägenheten,
• Dom har tvättat exakt varje eftermiddag/kväll sedan dom flyttade in, och dom skiter dessutom i att skriva upp tid.

O.sv, O.s.v,

Tar första punkten, då fick vi syn på en kundvagn som stod här utanför, och det är ingen av oss andra om ställt den där, den försvann däremot senare mot kvällen.

Punkt 2, Varje lägenhet har en städmånad, man ska alltså hålla rent i trapphuset, och lägenhet 3, (våran lägenhet) hade just september,
Jag och Cicci har bestämt oss för att hjälpa varandra, en sopar, en skurar, och likadant när det är hennes städmånad, och så i söndags när vi skulle städa, så hittade vi inte skurmoppen som alltid funnits där?!
"Skitsamma" säger jag och hämtar våran mopp, och allt rullar på, tills jag fått ner allt bröt i källaren och ska ta den lilla sopkvasten med skyffel, då är den oxå helt puts väck!!

Punkt 3, i samma veva, efter att vi städat klart, så skulle jag för skoj skull känna på våran tvättmedelsförpackning för att se så dom inte tagit av det oxå, och tro det eller ej, förpackningen var heeelt tom! (vi köper 1,9 kg förpackningar, ochdet var ca 1,5 kg kvar efter att jag hade tvättat senast)
Det ska dom få sota för, men det berättar jag sedan!

Punkt 4, 5, 6, finns det inte så mkt förklaringar, mer än att dom antagligen röker ner hela lägenheten.

Men tillbaka till det med tvättmedlet,
saken är den att man snor fan inte av mig, eller inte av någon över huvud taget, så nu får dom skylla sig själva om dom så skulle röra förpackningen igen, för där i finns inte tvättmedel längre, utan ngt extremt starkt pulver som är frätande, sånt man bl.a använder när man ska rensa avloppsrören, så,
S k y l l  E r  S j ä l v a !


Vad tycker ni om detta då?
Jag tycker det är heeelt fel!

Caroline

Problemet är ju att de inte fattar. De tror väl att allt som står i allmänna utrymmen är gemensamma, att alla kan använda det och ta det om det bara står där. Dessutom är en del så jävla snåla att de inte köper eget tvättmedel. Det låter ju inte okej det där. Det måste ju gå att prata med bovärden/hyresvärden eller vad ni nu har om det där :)

2009-09-30 / 22:27:07
URL: http://marycaroline.blogg.se/


Alina

suck vad man blir trött på sånt där!!

2009-09-30 / 22:27:56
URL: http://musicrecord.blogg.se/


Emmelist

aha okej... härligt att storhandla :D vi handlade igår..men blev mest ba gotta :)

2009-09-30 / 22:30:42
URL: http://emmelist.blogg.se/


Lisa

kikar in=)

2009-10-01 / 08:13:33
URL: http://lisani.blogg.se/


Emmelist

väldigt lätt hänt att man får med sig mer godis än mat :P vad pysslar du med idag då?

2009-10-01 / 11:54:45
URL: http://emmelist.blogg.se/


Anonym

Killen som bråkar med dessie. och som dessie inte vågar erkänna knäcker henne fullkomligt..



Läs mer här:



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-01 / 16:49:40

emmelist

kan du inte komma hit och storstäda också?? :D

2009-10-01 / 17:03:27
URL: http://emmelist.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin