Stress...

Jag börjar bli hatisk mot stress tror jag!

Lång stressig dag i skolan,
kom hem för ett tag sedan.. Kvart över 6!!!
Så ja, denna dagen är ju över,

Hur som helst,
kom hem, slängde upp köttfärs på tining,
sprang bort till affären för att handla saker till maten,
kom hem, kastade mig in i duschen,
och nu ska jag börja med maten!

Och en sak till som är för jävla irriterande,
tog med mig svenskaboken från skolan idag, har läxa till imorgon, men TRO FAN att jag glömmer boken hos Lella, filmen "män som hatar kvinnor" som jag skulle låna av henne oxå för den delen kom jag på nu!
Joo, den där förbannade stressen gör mig galet förvirrad!


Nog om det,
dags för att laga käk!
Hörs sedan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin