Vad var det jag sa?!

Gick ut till bussen imorse,
efterom jag missade första, så fick jag ta den andra lite senare bussen ist,
och tro det eller ej, men bussen kom faktiskt inte halv idag,
det var "Bara" 8 minuter försenad idag... Så den kom alltså 08:28.
Att jag inte är förvånad va!
Hur som helst, skolan har varit lugn idag,
fick se klart "troja" idag oxå, jävligt bra var den faktiskt, bara dåligt/tråkigt slut!

Kom hem för en stund sedan och har nu beslutsångest,
måste städa och skit, men vet bara inte vart jag ska börja...
Sedan måste jag packa oxå, och så måste jag duscha, hmm, jag får helt enkelt ta en sak i taget så får vi se hur långt jag kommer.
Idag ska jag iaf försöka uppdatera bättre!


Btw, ni som läser min blogg, vad tycker ni att jag ska göra för att få den till att bli bättre/roligare?
Har frågat det innan, men hade då inte så speciellt många läsare då...
Kom igen nu, ge mig lite tips! ;)





So Long!

janni

Nja, jag sitter mest och pillar själv hemma ^^ men funderar på att måla som i svart och metallic blå med lite stjärnor på:) vilken fin blogg du har, älskar stjärnor!

2009-09-17 / 16:27:23
URL: http://jannis.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin