Gick upp tidigt idag igen,

Plus points till mig!
Gick upp vid typ 8 imorse, skulle la egentligen velat sova längre, men då får jag problemet att inte kunna somna ikväll, vilket är mindre bra eftersom jag ska ut på APU imorn igen.
Har haft heeelsjuka drömmar denna helgen, jobbigaste är bara att man glömmer av dom igen haha, men det har varit i stil med att man gick i skolan hela nätterna och att jag blev osams med alla och fick massa hotsms mm, helt sjukt haha!

Grannarna är igång igen, stampar och knackar i golvet, och ungen skriker hysteriskt, helt ärligt så tror jag att den stackars ungen kommer få allvarliga men efter deras uppfostran på ungen, för alltså, när ungen skriker, så hoppar dom, stampar klappar som fan och håller på med massa helskumma ljud och ungen skriker bara värre och värre, stackarn!



fatima

fettfin blogg, love din domän :d

2010-02-07 / 10:23:28
URL: http://fatimaaas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin