S o r r y !

För min grymt sega uppdate, men har haft fullt upp idag.
Först skolan, där jag har haft spräääängande huvudvärk, uuh, sedan slutade jag vid halv 2, tog 2 bussen hem, blev utskälld av busschauffören (!!) kom hem, städade, älskling kom hem, vi dividerade om vad vi skulle käka, sedan drog vi bort till affären, kom hem och skulle fixa käket, meeen, så kom Micke och hämtade Henke för att dom behöver lasta, och han har inte kommit tillbaka än, & maten står och blir kall.

Ärligt,
jag skiter snart i honom och käkar själv! =D

Och angående incidenten med busschauffören,
det var så att några "vänner" till mig, alkolister som jag känt ett tag kom på bussen och satte sig vid mig, drack massa bärs och gapade och höll på, sedan skulle dom gå av, & då hade en ena tjejen deckat av så det tog ett jävla tag innan dom kom ut, med påföljd av att mr K bad mig hålla ölen, men när dom väl gick av, så vägrade han ta tillbaka ölen igen,.. När dom väl gått av så kommer chauffören bak för att kolla så dom inte spytt ner och skit, och då frågade jag vart jag kunde göra av ölen, och då fick jag en utskällning för att jag satt med öppna öl på bussen, vilket egentligen inte var mitt fel, men jag sa ungefär "Ursäkta, men det här är för fan inte min jävla öl!" (Eftersom jag kan bli otrevlig i snacket när någonting är fel). När jag ska gå av bussen, så öppnar han inte i bak, utan ropar fram mig,..
SHIT! Tänker jag, är det något han tror att jag har gjort >.<

Men han bad enbart så fruktansvärt mycket om ursäkt, och det värmde!
Inte alla chaufförer som är speciellt trevliga, och då snackar vi västtrafik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin