Säger god natt nu,

Jag och älskling har varit ute ett bra tag med lille tok Hero, och han är heeelt seriöst GALEN när det gäller att leka i snön! Han skuttar som om han vore ett rådjur eller något, haha, tok!
Dock gillar han inte snön lika mkt när det gäller att pissa eller skita, men det är ju en annan femma haha.
Nu är jag hur trött som helst, ryggen värker fortfarande som satan och jag har dragit i mig ungefär 4 liter vatten, och inte ens det hjälper, så bara Henke Penk kommer ut från duschen så ska vi lägga oss och kika film och nana.
Imorgon kommer Calle dessutom hit, alltid kul med besök. :)


Nattinatti,





HERMAN

men CHENNA

2010-02-16 / 22:53:22
URL: http://classesstalker.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin