@ school!

Blev dålig uppdatering igår, som vanligt,.. Skit, men ingenting att göra åt!
Börjar vid halv igen, hade samhällslektionen i typ en halvtimme och kollade klart på American History X, en jävligtb ra film som man kan kolla på hur många gånger som helst!
Har för övrigt ingenting speciellt på hjärtat nu,
har en lång jobbig lektion snart & sista lektionen är CAD, där vi håller på med slutprovet för CAD-C, har bara själva kanonen kvar, sedan är jag helt klar, niCe. Hela kursen slutar vecka 9, och där efter kommer vi ha sovmorgon på torsdagar & sluta tidigt som satan på fredagar, underbart.

Btw,
det är hur jävla halt som helst ute, jag höll på att bryta sönder mig när jag gick från bussen imorse,
näe, så illa var det inte, men kunde ha varit.
Så jag tänker då fan inte GÅ ner till bussen idag utan jag tar en buss ner till stationen och väntar där ist.



So long,

alicia

hej fin blogg x)

2010-02-27 / 12:14:00
URL: http://speeechless.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin