"Skitsnack"

Mycket text, MEN, jävligt värt att läsa!

Detta är faktiskt bara ren fakta, 100% sanning.

Eftersom du är såpass jävla löjlig & skriver saker till mig på msn och sedan blockar mig, så är jag såpass snäll och offentliggör dig i bloggen! :)

Och nu mina kära läsare så vill jag att ni lägger på minnet att denna person jag skriver om är tvåbarnsmamma.


"konversation" i oktober:
Hon skriver till mig utan anledning.

"Perfekte mor": Jävla snorunge ***** har pengar +++++ å hon får jobb när hon får körkort min **** tycker du är sjyst men jag tycker du är äcklig!!!!!!!!!!!!!

"Perfekte mor": Tror inte du kan bli advokat med din lilla hjärna....

Jag: Men seriöst, jag bryr mig inte ett skit, jag har allt jag behöver,
"Tänk om man hade det lika bra som andra och kunde leva på likpengar"
P a t e t i s k t ! Vart fan vill ni komma!?

Huvudsaken är väl att man tar vara på det man har, ist för att supa bort det LILLA man har! ;)


Efter denna konversation så kunde denne person kontakta mig och vara hur trevlig som helst, men kunde dessutom snacka skit om sin egna dotter & fd man till mig, normalt!?


I fredags kontaktade hon mig igen via msn, & hon var trevlig och skrev mkt om att hon skulle gifta om sig med den nye, vad roligt svarade jag. Hennes nye fyllde dessutom år den dagen tror jag, det stog på hennes msn iaf, så jag skrev: Hälsa honom grattis från mig. Sedan slutade hon svara, jag frågade "är du kvar?" och fick som svar:
Vad fan vill du? Fuck off! och därefter blev hon offline.


Idag,
sitter vid datorn och kikar lite, då hon plötsligt skriver. Jag klickar upp rutan & hon har skrivit: Efterblivna idiot, och blev snabbt som fan offline.
Jag gjorde försöket med ett offline meddelande, men hon hade blockat mig, så jag testade med ett sms, men det gick inte fram. Men om du fortfarande läser min blogg så får du lyckan att läsa vad jag ville säga dig.


Och vad är problemet denna gången då?
Kalla mig vad du vill, men jag kommer ändå alltid ha mer kompetens än vad du någonsin haft.
Har många gånger försökt hitta svaret på ett sådant beteende som du har, MEN, tror inte ens att världens bästa vetenskapsman skulle kunna lista ut det.
Dubbelmoral? Schitzofreni? Jotack, medicinering kan ge många biverkningar, tyvärr.
Har du inget vettigt att komma med, så kan du lika gärna hålla käften.
Och btw, så kan du ju sluta snacka skit om din dotter,
Med Vänliga Hälsningar, Jessica.


Det jag skrivit är la kanske 3% av ALLTING som varit mellan oss två.

Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

allt bra idag? :) kram

2010-02-28 / 21:35:16
URL: http://hejjellen.blogg.se/


Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv; det är jättebra med mig :) hänt idag?

2010-02-28 / 21:48:46
URL: http://hejjellen.blogg.se/


Therese

Det lät ju normalt?! :O

2010-03-01 / 21:29:14
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin