Snart rekord asså!

Har blivit kass på uppdateringen, men det beror nog faktiskt mest på att jag är sjuk och inte orkar med datorn. Åkte aldrig iväg på morgonen till skolan, mådde piss, så jag tog bussen lite senare för att åtminstone vara med på CAD lektionen eftersom vi håller på med slutprovet i CAD-C nu, så det är något som jag INTE vill missa.
Tog sedan bussen hem och här har det knappt hänt någonting alls, mest tagit det lugnt, vilket som faktiskt behövs, får bara hoppas nu att jag blir frisk fort som satan!

Har inte heller orkat svara på kommentarer som många säkert har märkt, sorry för det, men ska försöka ta mig tiden nu ikväll att göra detta.



So long,

Therese

Uscha då :( krya på dig

2010-02-12 / 20:57:32
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/


EMMA

http://eeemmaahh.blogg.se/

LÄS OCH SPRID :))

2010-02-12 / 21:22:15

Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Hjälp gärna till med SOS Insamlingen på min blogg, klicka på alla inlägg i SOS inlägget :) Alla pengar går till SOS ANIMALS då jag ska åka ner dit och volontärarbeta med hundar som blivit middhandlade,övergivna och plågade :(



tack på förhand!

2010-02-12 / 21:22:29
URL: http://yoanainaction.blogg.se/


Sandra

Du måste också vara patetisk som kommenterar dessie's blogg(?) Det visar bara att du läser den ;) Va bara tvungen att svara på din gulliga kommentar :) PUSS

2010-02-12 / 21:23:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin