Söndag,

Den mest deprimerande dagen på hela veckan.
Helgen är slut och nu väntar en ny vecka med APU & skola.
Vi går nu in i vecka 9, vilket betyder att det är sista gången vi har CAD på fredag och jag är så gott som klar med provet, känns bra, känns bra.
Vecka 10 och framåt så kommer jag, och resten av klassen med andra ord ha sovmorgon till kvart i 10 på torsdagar & sluta 12:15 på fredagar, det är NICE!
Dessutom vecka 10 så ska BF ut på APU, vilket innebär att vi inte kommer att ha någon samhäll på onsdagar, alltså kommer jag sluta redan klockan 09:20 på onsdagar. Det märks tydligt att vi går mot ljusare tider, vår terminen kommer gå FORT, som alltid.

Nu ska jag dricka upp kaffet & sedan ska vi väl dra oss iväg.

So long,




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin