Svar på Tal!

Anonym om Hiss eller Diss ?:

Hahahahaha lol, sitter och försvarar Paow :) du kanske inte har insett att hon är emot typ alla som inte är som hon, DVS ÄVEN EMO/GOTH eller vad du nu än är, du kanske ska läsa hennes blogg mer o se vad hon egentligen tycker om blattar, såna som dig osv 
PUZZ


För det första så måste jag fråga dig om du sitter och kommenterar alla som "försvarar" henne?
Jag kommenterade att jag höll med henne om hennes åsikter, vilket många fler gör. Sedan finns det patetiska idioter som ni som inte håller med henne och sitter och kritiserar henne 24/7. Det hon skriver har hon fullständigt rätt i, det är bara förblindade äckel som ni som inte vill inse sanningen. Och varför bilda dina egna uppfattningar? EMO, vart får du det ifrån? För att jag har brunt hår och sminkar mig med eyeliner? För att jag har piercingar? Näe du, tycker nog att du ska läsa på lite om vad EMO faktiskt är innan du öppnar käften.

LÄS HÄR, sedan är du välkomen tillbaka, din oallmänbildade nolla.


Puss Puss Hjärtat. <3

ellen - jönköpings största blogg

SV; Hehe vsg :)

din blogg är snygggggg

2010-02-28 / 12:43:18
URL: http://eswalander.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin