Två dagar i rad,

Inte sååå okej va?
Somnade sent igår, och fyfan vad död jag är, mår piss!
Förstår inte hur jag kan ha blivit så sjuk. Förra veckan hade jag feber och skit, sedan smittade jag Henke, så han var sjuk i början av veckan, medan jag hade blivit frisk under helgen, så började förkylningen lite smått i tisdags kväll, och nu är jag helt galet förkyld och skum, ytterst irriterande vill jag lova!
Idag kommer älskling hem iaf, så jag får iaf lyckan att smitta honom
e n  g å n g  t i l l  haha!

Efter att jag kom hem från skolan så åkte jag med Zizzi till veterinären för hon skulle kastrera deras nya hankatt, och så passade jag även på att kolla upp kennelhosta vaccination för Hero, som går på 375 spänn, billigt som satan, jävla bra, så det är vad jag ska göra nu, vaccinera Hero mot det, för jag stannar hellre på säkra sidan.

Blev mkt text nu känner jag, men men, kan lätt bli så.
Ska iaf passa på att läsa alla 82 inläggen jag missat på bloglovin,
whish me good luck med detta jävla hornätet!


Therese

Usch för att vara sjuk :( vad tråkigt. Hoppas du blir bättre snabbt :)

2010-02-11 / 21:48:31
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/


Ande

ja men jag har ju väntat. men hon kan ta den jag vill bara få ut dom nu så jag kan göra nya :) Annars kan väl frida säga ngt kul tema man kan göra å tycker jag att det låter kul så gör jag det :p

2010-02-11 / 23:14:02
URL: http://aandee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin