Bättre upp imorgon,

Är hur trött som helst, eller, egentligen är jag nog inte det, men jag vill vara det, så lika bra att tro det oxå.
Får bli bättre upp med bloggandet imorgon ist, för nu ska jag mysa ner mig i sängen och bara relaxa, skönt! Är ju trots allt inte ledig imorn igen och har 4 timmars datorlektion i sträck, snacka om huvudvärk som alla torsdagar, uuh!
Men men, bättre än ingenting antar jag.

Hepp, sängen vare,




Nattinatti,

KalsongMorsan

Tack för din kommentar!

Det där med fil & grejer känner jag igen så jag kan ha hört det förr, kanske borde testa det :) Nu har jag iofs ingen inombordes kvar men det dröjer väl inte länge förrän en sån ploppar upp.

2010-01-28 / 06:33:57
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin