God morgon,

Tråkig & Vanlig rubrik, men skitsamma!

Vaknade för en stund sedan, är trött som satan, somnade nämligen inte förren typ 6 imorse eller ngt för vi låg uppe och kollade film, först motorsågsmassakern 2 & sedan one missed call 2, fast den såg jag inte klart, men motorsågsmassakern var iaf kass,.. Eller okej, alla dom filmerna är la kassa så sett, men ettan var iaf bättre än tvåan. Idag är det söndag och ingenting speciellt händer idag, så nu vill jag bara att tiden ska gå extra fort så jag får hem min tele, men den borde komma på tisdag eller onsdag någon gång skulle jag tro... *hoppas*

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe & sedan fixa iordning mig lite innan vi åker tillbaka till samhället som gud glömde.




So long,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin