Okej,

Fick först ihop 24 orsaker till varför jag hatar grannen, men har kommit fram till en hel del mer, men det nämner jag i en "del 2" senare eller imorgon för att inte bara skriva om henne idag.

Nu ska jag klä på mig en hel del för att sedan dra ut till Henke, Anton & Bögel som åker skridskor,
och sedan när jag kommer in igen så väntar en vaaarm dusch, gött!

Och sedan måste jag dessutom nämna,
alla som har läst min blogg angående grannen håller med mig, utom hon själv och hennes dotter, roligaste är ju då att dottern faktiskt flyttade härifrån för att hon inte orkade med sin morsa. Och nu i efterhand så försvarar hon ändå henne till max, sjukt! Har grannen kanske använt sig av lobotomi på sin dotter? Kan tro så iaf.

Hörs senare, nu pyser jag ut.


Take Care,



Therese

Oh ja, det kanske vi andra också skulle börja med :D

Nej men hon är ju inte riktigt som hon ska. Det måste ju fattas en skruv eller tre. Åh vad jag är tacksam att jag har mina grannar :)



Men vart flyttade Calle då? Varför finns det så egoistiska föräldrar som bara tänker på pengar. De pengarna ska ju ändå gå till honom, inte hennes solarium och annat....

2010-01-03 / 20:54:34
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin