Sur, irriterad, rastlös,

Det värsta som finns är folk som ljuger och håller på, vilket Henkes käre lillebror gör.
Igår när han kom hit efter att ha varit hos Lasse och Marina så ville han ha mat, och då frågade jag honom om han inte hade ätit, men det sa han att han hade gjort, och idag när jag snackade med Zizzi så frågade hon mig,
"Åt J-E middag hos er igår?"
Jag: Uhm, näe, eller han var hungrig när han kom hit så han ville ha en panpizza, vadådå?
Zizzi: Öööh, Lasse och Marina hade fixat käk åt dom, men J-E hade vägrat äta för han sa att ni hade middag till honom när han kom till er! ^o)

Och han har matvägrat flera gånger här,
första morgonen så vägrade han äta frukost, och senare så åt vi tacos till middag för han tjatade om att han ville ha det, när vi väl åt, så åt han bara ETT HALFT SKAL, sedan vägrade han äta mer.

Dagen därpå fick han välja mat igen, köttbullar, potatis och brunsås,
så hade Henke glömt köpa lingon, då ville J-E inte ha käk bara för det, så Henke fick rusa bort till affären för att köpa det.

Nog om det,
ska väl fortsätta städa IGEN, det är nog fan det enda jag gjort idag, städat, för dom andra gör ju inte ett skit mer än att stöka ner, hjärnsläpp!

Tubii

Snyggt nät det snöar i din blogg =) har försökt fixa det till min blogg utan att lyckats haha... annars är allt bra med dig?



Kram

2010-01-02 / 21:22:22
URL: http://ladytubii.blogg.se/


Janpan

då är det typ inställningarna på min skärm som gör den liten.. för vissa av mina läsare klaga också på att den är mini

2010-01-02 / 23:55:55
URL: http://litefresh.blogg.se/


amanda

fin blogg!

allt väl? :)

2010-01-03 / 09:11:29
URL: http://amandawir.blogg.se/


Therese

Tur att du hade fantasi då :P sist när jag skulle ut med mammas hund låg kopplet i deras bil så jag fick ta ett skärp :P alltid kan man hitta på något :P



Ah okeej :) skojigt hehe. Blev det en lyckad nyår då?

2010-01-03 / 13:56:05
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin