Vad är meningen!?

Okej, fortfarande kass uppdate, inte min mening men har grejat för fullt med telefonen för att få ordning på allt mm, + att jag vill lära mig det mesta som man behöver kunna, men nu är allt det klart iaf,
så nu testar jag att föra över filmer till den, går dock jävligt segt, men men, får väl se hur länge jag orkar vänta...

Skulle göra en uppdate på telefonen dessutom, (Sony Ericsson rekomenderar det) så i princip allting var klart, så när det sista skulle föras över till telefonen, så lägger näthelvetet av och hela skiten avbröts, inte så jävla bra va!? Men får hoppas iaf att ingenting blev snett i telefonen nu iaf... Enda som verkade hända var att batteriet var helt urladdat, så får se så den fungerar korrekt när den laddat under natten.

En sista sak,
som jag faktiskt stör mig enormt på...

Varför i h e l v e t e sänker dom ciggpaketen med typ 1, 2 spänn, och dessutom plockar ut en cigg!?
Vad är meningen med det eller!? Dom tjänar la inget på det? Eller gör dom det?
Finns säkert att läsa om någonstans varför dom gör det, men lat som jag är så orkar jag inte lägga energi på att hitta det...

Jävla onödiga typer detdär!



Lika bra att stoppa inlägget här, såg att det blev väldigt mkt text...
Så jag säger nattinatti nu, så är jag tillbaka imorgon!



Take Care,

Maria

Cool annorlunda design du har på din blogg :) Roligt!



Tycker oxå de är jävligt onödigt att dom plockat ut en cigg från ciggpaketen och sänkt priset med 1-2 kronor.... diskuterade detta med en nära vän till mig för ett tag sen. Och han tror att dom kommer tjäna på detta senare.. för efter ett tag kommer dom säkert höja tillbaka priset igen..men de kommer fortfarande bara vara 19 cigg. :S :S

2010-01-21 / 00:15:19
URL: http://ia-87.blogspot.com


Therese

Jag tycker också att det är förbannat onödigt.

Ingen aning om varför :/ Det är väl bättre att sluta haha :P

2010-01-21 / 09:58:40
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin