Vad i h e l v e t e !

Blogg.se har krånglat heeeeela eftermiddagen & kvällen för mig, ingenting har funkat som det ska, så jävla irriterande!!
Nu verkar det åtminstone funka riktigt... Hoppas jag iaf?
Ska väl sätta mig ner och spela med farsan och darling nu iaf, tror inte jag skriver mer ikväll, men det ska man aldrig vara säker på, lämnar iaf datorn nu.

Btw,
Ni har väl inte missat att kika in HÄR


Take Care,

Playboy Mansion <3

ja det krånglade nyss massor hos mig, jätte irriterande och jag får nästan utbrott när jag inte kan blogga när jag känner att jag måste !

fin bloggdesign och annorlunda och ballt med gröna kanter ju :D nice

kram Denisen i pm :D

2010-01-17 / 00:24:53
URL: http://playboymansions.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin