Det finns människor till allt,

& tyvärr så är den sista idioten inte född än.

Har en "vän" på FB som verkligen är s j u k  i  h u v u d e t !

Han började stöta på mig via lunarstorm? för drygt ett år sedan, sedan addade han min msn, fråga mig inte vart han fick den ifrån. Sedan har han skrivit sjuuuka saker, och konstigt nog så finns han på min FB nu oxå, antagligen så fick jag inbjudning av honom oxå när alla skickade inbjudan via hotmail. Hur som helst så kunde man tro att den idioten förföljde mig, och ja, det låter sjukt, men så fort jag hade varit ute på t.ex krogen, så skrev han dagen efter "jag såg dig ute på krogen igår" och blabla.
Han skrev dessutom att han var livrädd för att åka dit för våldtäckt, hmm, vad ska man säga?
En kompis till mig umgicks ett tag med honom och berättade att han hade en hel hög med olika anmälningar, som våldtäkt, misshandel, bråk i trapphus mm, mm, mm, läskig typ!
Han vet mycket väl att jag har pojkvän, men ändå försöker han bestämma träff, NEJ TACK! För det första, våga träffa en sådan labil typ? Nej! Och för det andra så är jag inte ett skit intresserad av en psykopat!

Någon som vet hur man tar bort folk från FB?
Jag är inte inne speciellt ofta där, just därför har jag ingen aning >.<

Therese

Jag vet nog vem du pratar om :P

Han tjötar på mig via msn dygnet runt typ och har gjort det i ca ett år, flera dagar i veckan får jag "mysa?" eller "se film ihop?"

Jag har sagt till honom varenda gång men han fattar ju inte.

Ja, han är skum!

2010-03-16 / 14:06:22
URL: http://itchanges.blogg.se/


johanna

hehe jag vet hur man gör.. just call me bitch :D ♥

2010-03-17 / 08:43:47
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin