Blah!

Panik Panik Panik,
På att jag inte kan få ha ett privat liv överhuvudtaget utan att alla bevakar mig ^o)
Skitsamma.

Ska det vara så att man inte kan göra ett skit utan att alla lägger sig i, utan att alla ska veta allting,
Och dessutom kontakta mina nära för ironiska jävla skämtgrejer, shit, bara så jävla pinsamt, HAHA!
Blah blah blah säger jag bara!

Hur som helst, var i skolan idag, heeelt okey,
Sedan drog jag hem, slängde på kaffe, som alltid,
drack ett antal koppar, sedan fick jag städ-mani, och städade hela mitt rum
bytte lakan och skit i sängen mm,
UUUNDERBART
Så jävla gött att lägga sig när allt är nytvättat!

Jaoo, städningen är iaf helt klar, och jag börjar bli rastlös,
funderar på mer kaffe kanske, skulle sitta finfint just nu.
Ska nog ta och slänga på några koppar till innan jag drar in i duschen, =D
BRA ÄR JAG!!

Jeje, har inte så mkt mer att skriva om just nu,
bara massa tråkigt har jag att skriva jämt känns det som,
men men, jag tvingar iofs ingen att läsa, även om det finns snokare =D

Nu ska jag iaf brygga KAFFE, sedan dusch och efter det film.




Take Care, JessiCa.






Saknar... <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin