Förhållande krasch,

Men inte för min del, nejnej.

Kan iaf säga som såhär att jag vet att du kommer att fixa det, det är jag fullt säker på!
Det gäller bara för dig att ta nya tag, börja om på nytt, ja, precis så som jag fick göra, och jag lovar att försöka finnas där för dig, stötta dig, allt som bara går att göra, för att du ska må bra, för ni ställde upp på mig när jag mådde som sämst, ni fick mig på fötter igen, och jag hoppas att jag kan göra detsamma för dig.
Vill inte sitta där och se att du mår dåligt, du som en gång hade styrkan i kroppen, du som alltid kämpade och försökte, det finns kvar, du måste bara hitta dig själv.

Hur som helst,
Just nu sitter jag här och förstör mitt hår ytterligare lite till,
Tröttnat på mitt rosa urtvättade hår, så just nu sitter jag med blekningen i håret och hoppas att det blir bra, annars vet jag inte vad jag gör.
Igår var Lella här, vi hade redigt kul faktiskt, (vi roar oss jäävligt lätt) så det är inte så svårt för oss att ha jävligt kul. Sedan kollade vi film, sedan somnade båda jävligt fort, men det brukar man göra, speciellt om man har sånt bakrus som vi hade igår, usch för bakrus!

Men men, nu hinner jag inte skriva så mkt mer, måste fixa lite skit innan jag sköljer ut håret, men men,



Take Care, JessiCa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin