Huvudvärk och jävelskap!

Men ändå just nu så jävla glad!

Har på känn att allt kommer att lösa sig, och det känns förjävla bra faktiskt!

Vi har en hemlighet som knappast någon vet mer än vi, skiiitbra juh! =D

Sov hos Lella inatt, vi hade lika kul som alltid, underbart! =D
Var hos Henke igår oxå, träffade min lilla älsklings Hero, bäst är han,
har saknat min Hero länge nu, men han mådde bra, och jag har inte tvivlat på det heller.

Schååååooouurruuuuhhcchchhshh (hos tandläkaren)!

Skitsamma,

Fick iaf 29/30 rätt på mitt engelska förhör igår, kunde juh fått alla rätt tycker jag, men äsch, ett fel var juh inte så dumt det heller =D Huvudsaken är juh att jag får så bra som möjligt!

Hepp, nu är Lella här och jag ska vara social, så jag skriver väl mer någon annan dag, imorgon skulle jag väl tro att det blir. =)

Men en sak ska alla veta iaf, JAG ÄR GLAD SOM SATAN, och mår som bäst just nu, och det ska jag fortsätta med, för det är jag värd!



Take Care, JessiCa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin