Tjoo.

Vad händer allt folk?

Själv sitter jag här, funderar, på att kanske försöka bli lite mer social här nu, visserligen så vet jag att det inte är så många som läser mina bloggar ändå, iofs inte konstigt för jag skriver nog inget speciellt att veta, eller ngt, skitsamma, jag skriver ändå! =)

Idag har jag, MarCus och Farsan spelat massa olika spel, det är niCe som fan, men inga öl för min del idag inte, men det är inget måste *host*
Känner mig inte ett dugg trött längre, vad kan det bero på?
I skrivande stund är klockan 01:44 och jag är inte ett dugg trött och ändå var jag uppe tidigt imorse, skumt att det kan bli så egentligen, jag menar, ska man upp till skolan och sånt så är man typ död på morgonen och trött hela dagen i princip, jaja, saker man kanske inte ens ska gå djupare in på, för då lär jag sitta och fundera över det resten av natten =)

Funderar på att lägga mig framför en film och iaf försöka bli trött så jag somnar snabbt, ist för att bara ligga och fundera över onödiga saker hehe!

Nu orkar jag iaf inte skriva mer för tillfället, men som sagt, jag ska försöka bli social här, för ibland kan det vara jävligt kul att skriva av sig om dagens händelser osv. =)

Take Care,



Henrik Bengtsson, <3

E.K

Kul att du oxå fixat blogg... Och försök skriva. Alltid kul att ha något att läsa om man har tråkigt :)

2009-01-07 / 17:20:35
URL: http://eekk.blogg.se/


Yohanna

Hehe inte så värst social va?! :D

2009-02-09 / 01:56:41
URL: http://johannahansson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin