Måndagen den 1 Juni.

Hur jävla underbart känns inte det då?!
Vi är redan i första juni! =D


Som jag skrev i senaste inlägget så skulle det inte bli så mkt skrivande,
och mkt riktigt, jag har inte ens haft tiden att låna en dator!

Sitter i skolan nu,
så jag skriver väl inte så mkt mer nu,
vill bara hålla bloggen lite uppdaterad,
men jag kommer väl tillbaka senare,
har en hel del att skriva om! =)

Helgen var  B Ä S T  ! ! !

H y l l a  F y l l a !
(
ibland iaf)



Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3

Marita

Kommer eventuellt till Borås veckan efter midsommar. 300 kr för vanligt franskt... 50 kr extra om du vill ha lite färg eller glitter :)

2009-06-01 / 14:56:26
URL: http://maritakoivumaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin