Tisdagen den 23 Juni!

Tidigt inlägg skulle det blivit, men har inte kommit in förens nu!


Har varit vaken sedan 6 imorse eftersom jag skulle åka med farsan in till borås idag,
skulle upp till brorsan eftersom jag sedan ska ta bussen in till ulricehamn,
stog brandbilar och skit här på K.Berg och dom snackade på radion om någon brand.

På senaste tiden tycker jag faktiskt att det har hänt mkt här,
vid påsk om jag minns rätt så gick jag och pojken till statoil för att handla,
och allt var lugnt, men mär vi väl kommer ut så är det världens snutpådrag och skit,
det var någon som hade blivit skjuten,
och det enda snutarna säger till mig är "häll ut din öl"
Hallå eller, kunde ju lika gärna varit jag som hade varit den skyldige,
men näe, att ta alkohol från ungdommar är nog något som nästan får det att gå för dom, eller?
Haha!

Nog om det!
Ska till åsarp sedan, vet bara inte vilken buss jag ska ta än...
Och jag är förjävla sugen på bärs dessutom,
men det blir nog inget med det, skit oxå!



Well, som alltid, nu ska jag iaf vara social,
så jag skriver väl mer senare eller ngt!





Take Care, JessiCa.





Henke Penke, Jag Älskar Dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin