Tisdag,

En helt vanlig tisdag faktiskt!

Först bar det av till Lella klockan 8 imorse för att ta en kopp kaffe med henne,
sedan drog jag upp till skolan, kan knappt säga att vi hade någon engelska lektion, vi satt bara och disskuterade om förbättringar och ändringar som klassen ville ha, sedan fick vi dessutom gå en halvtimme tidigare oxå, det är nice! =)
Sedan var det bara matten och naturkunskapen kvar, och sedan lutade jag för dagen, rätt jävla gött med korta dagar, det kan det aldrig bli för mkt av! =D

Hur som helst,
på bussresan hem så löste jag korsord via telefonen med Lella, (jag vet, vi kanske inte är så jävla normala) Men ändå, lite kul var det iaf!

Kom hem och tog direkt telefonen för att ringa farsan och be honom köpa en korsordstidning till mig, blev så jävla sugen på det efter att jag hjälpte Lella över telefon, så han kom hem med en korsordstidning till mig =D
så jag har väl typ bara suttit med den nu efter att han kom hem, men ville ta en liten paus så tänke att jag lika gärna kunde skriva lite i bloggen ist. =)

Jaoo, så hur ser resten av min dag ut?
Det kan ni nog lista ut själva, jag lär sitta klistrad i korsorden, sedan blir det duschen och sedan nana.

Imorgon har jag först en lektion på morgonen, som slutar 09:10, och efter det bär det av till soc på möte, (inte för min del, ska bara vara med som stöd) sedan börjar jag inte med nästa lektion fören 12:30, götta som fan!
Och efter det har jag inte en aning om, det märker jag väl då antar jag,
Bäst som fan är jag! =D

Btw, mina planer jag har just nu är att knäcka mitt jävla telenor helvetes kort på mitten, orkar inte med sky höga jävla räkningar på samtal och skit som jag inte ens har ringt, och sedan att dom dessutom tar PAPPERSAVGIFT för att bara skicka räkningen, lol som fan säger jag om det!
Men men, jag ska tänka lite till på hur jag ska göra med det, men det är inte långt ifrån att jag pajjar det iaf.


Jeje, nu ska jag fortsätta med korsorden, sedan dricka kaffe och sånt! =D haha



Take Care, JessiCa.



För att jag mår så jävla bra och jag älskar det som fan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin