Blogg.se dampar loss!

Kommer inte in på olika saker i bloggen, det kommer bara upp "sidan kan inte visas", ytterst irriterande!
Jag kan komma in på mina kommentarer, men jag kan inte godkänna dom? Sådant gör mig sur!

Kom iaf hem för ett tag sedan & har lagat en suverän middag, blev jävligt lyckat idag faktiskt, men så är det när man har mina kunskaper, så det så.

Btw,
Min bror har fixat en blogg nu, han som aldrig hade tänkt att göra det, & har dumförklarat oss andra för bloggarna, haha, men nu har han minsan en egen, och bäst för honom att han uppdaterar miiiinst en gång om dagen haha. Kika gärna in hans blogg så han får fler läsare, det skulle han nog uppskatta.

KLICKA PÅ BILDEN!



Tess

Vad blev det för mat? :)

2010-01-19 / 16:39:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin