Fyfan säger jag!

Klockan halv 9 imorse så var blattarna ovanför igång med extremt hög turkmusik, Henke blev då så jävla sur, så han slänger igång musik på högsta volym här... Inte direkt det bästa sättet att vakna på vill jag lova!
Så ja, jag har varit uppe sedan 9, och har legat och kollat film hela morgonen med världens söndagsångest.
Nu har jag iaf kommit igång med tvätten, och det känns bra iaf!

Och för att inte glömma, så är dom på ovanvåningen fan inte friska...
Den ene av dom skulle ut med sin lilla jack russel, och hade den lös, och dom tog alltså bara ut den stackaren här på baksidan för att den skulle få pissa en enda gång, sedan ville den vara ute lite till och blev blatten helt galen och stog och gapade och skrek på hunden, och hunden blev livrädd och vågade inte stanna för honom... Till slut så gjorde den det, med påföljd av att blatteidioten sliter upp hunden i nacken och lyfter hunden så hela vägen in, jag blir så jävla arg!!

Cindy Von Umeå

Vill du se en lyckad smink"kurs" istället för Dessie's misslyckade FAIL inlägg kolla gärna in min egna sminkkurs!

2010-01-24 / 17:20:35
URL: http://cindyvonumea.blogg.se/


Anonym

tror du seriöst att amir har missat den nyheten så är du faan dummare än tåget!

2010-01-24 / 17:28:57

S A N N A

hej tjejen :)

vad händer hos dej? :):)

2010-01-24 / 18:07:51
URL: http://sannaakarin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin