Here I Am,

back in the writing, Yes I Am.

Shiet vilken helg egentligen. =O

Jeje, kom hem nyss typ, eller, har varit hemma en stund nu, hur som helst,
sitter just nu och väntar på att mitt kaffe ska blir klart, så kan lika gärna börja berätta om min helg som blev tokigare än vad jag hade förvänntat mig! =P

* Fredag: - Nykter och jävlig drack bara någon enstaka öl, MarCus kom upp en sväng så vi spelade Chicago, (?) och jag vann efter ett jävla nollande hit och dit, hade 46 poäng när MarCus jävel får 4 tal och nollar mig >.< Sedan så fick jag mitt 4 tal och nollade farsan som hade typ 46 poäng oxå, så det blev en jävla lång spel runda faktiskt! 
Jeje, sedan drog marCus hem vid typ halv 1 på natten, men jag ville inte gå och sova ändå, så jag och farsan satt och tjötade ett jävla tag, tills jag får ryck och vill duscha klockan halv 3 på natten, haha, galet, men sedan när har inte jag varit lite sådär dum i huvudet! =D HAHA! Bra är jag! ^^ Hur som helst, kom väl i säng kanske vid 4, då farsan hade tröttnat på att grejja med guran och jag hade tröttnat på att sitta på en köks stol, haha.

* Lördag: - Ställde faktiskt klockan på tidigt, kanske vid halv 10 om jag minns rätt, men vibratorn i telen var för stark så telen vibrerade ner i golvet och dog, så larmet kunde jag bara glömma, =D, så jag vaknade vid typ 11 på morgonen, så jag gick upp, började packa lite smått, drack kaffe med farsan, sedan drog vi in till borås, gick omkring i det goooa vädret,  skulle handlat skor, men det blev inte så, farsan fick gå med mig och handla smink ist, och han skämdes som fan, vadååå, det är väl helt normalt att han går med mig och kollar smink eller? =D haha, guuulligt! =D
Sedan gick vi och småkikade på olika saker som datorer mm.
Sedan kom Alex och hämtade upp mig, så drog vi donken, sedan drog vi vidare till ulricehamn för att hämta upp Lella, så var vi där en stund och dummade oss, sedan efter det så drog vi slutligen till Åsarp, där vi satt och tjötade, och sedan drog Lella och Alex, så jag och Henke var igång med bärsen =D, gött som satan, så kom två andra klackar, och Henkes lillebror som redan var där när vi kom dit, så spelade vi kort, och jag VANN =D inte... =( Men men, det var juh ändå bara ett spel! =D Skitsamma, sedan blev det duschen, sedan la vi oss och kollade film och sov.

* Söndag: - Vaknade tidigt, kanske vid kvart i nio om jag minns rätt. Henke satte på en film som vi kollade på medans Henkes lillebror låg och sussade sött jämte oss, haha! Sedan vaknade väl han oxå till liv, så låg vi och snackade om massa jävla skrot som Henke alltid ska samla på =O haha! Lessen blev Henke =D Haha nae men så illa var det väl inte, hur som helst, jag lyckades (som alltid) somna om, så vaknade jag igen av att Henke var borta, då hade dom dragit till garaget, så jag drog in i duschen, sedan sminkade jag mig och skit, eller, försökte, gick inte så jävla bäst när man hade en Henke som inte kunde låta bli att jävlas, hur som helst, sedan när jag var helt klar så tog jag det enbart lugnt tills vi skulle dra till gbg på Judas Priest som var förjävla bra =D Förutom att jag svimmade efter att Megadeth hade spelat haha, men men, huvusaken var juh ändå att jag såg Priest, eftersom det faktiskt var för dom som jag var där =D, jeje, vi var väl hemma vid halv 2, och då var vi rätt döda båda två, så vi deckade av det första vi gjorde.

* Måndag: - Yes, idag då med andra ord, har det knappt hänt ett skit, kan knappt röra mig för min jävla ryggjävel som fuckat ur fullständigt, tror jag har fått en spricka i en kota eller ngt =S hmm, skumt som satan, men men, så kan det va!

Kände att det blev en jävla massa skrivande idag, oj oj, men men, jag tvingar ändå ingen att läsa så det blir nog bra med det! =D

Nu ska jag iaf fortsätta med mitt kaffedrickande och ta mig ett litet blossafan! =D Maha, men men,

Nu har ni iaf en sammanfattning av min jävla helg iaf, vad har alla andra gjort i helgen då? =D


Take Care, JessiCa.




17 nu då, uuuunderbart! =D <3

E.K

oj mkt text :) Orkade inte läsa allt ^^ Du får berätta nån dag ist :p haha

2009-03-04 / 17:17:20
URL: http://eekk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin