"god morgon"

Haha, näe, så illa är det inte, har bara inte haft tid att blogga förrens nu,
Farsan körde mig och Henke till U-port för att vi sedan skulle ta bussen hem, eller, jag tog bussen hem och Henke drog till Rickard och Katja i tranemo för dom ska iväg och handla imorgon, och jag kunde inte åka med, eftersom jag har APU imorgon, men det är lugnt för min del, jävligaste är bara att få sova ensam.
Btw, min tele har blivit helt fucked up, råkade få lite vatten på den så ibland funkar inga knappar och blabla, så nu vet alla det, ifall den skulle pajja totalt eller ngt.

Hepp, nu ska jag slänga i mig lite käk, och sedan fortsätta tvätta och städa,

So long,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin