God morgon,

Aldrig kan man må för bra på morgonen,
morgonen började med att torka upp spyor från Hero, fast han verkar må bra nu igen,
sedan hade katten skitit på golvet!! :O Det har hon aldrig gjort förut, så det var bara att torka kattskit!
Sedan när jag väl ska gå ut med hunden, så hittar jag inget koppel, så jag förmodar att hans koppel är hos Micke och Zizzi, och då skulle jag in på nätet för att skicka sms, eftersom mina pengar på telen är slut,
DÅ LÄGGER NÄTHELVETET AV & SLUTAR FUNGERA!!!
Snacka om hjärnsläpp, blir tokig.
men har iaf fått igång nätet i min stora laptop nu iaf, och det får jag väl nöja mig med än sålänge iaf.





So long,

Therese

Oj, inga bra början på dagen hör jag :/ hoppas resten av dagen blir bättre i alla fall :) vem klädde du ut dig till förresten? :)

2010-01-02 / 16:33:13
URL: http://thereseanderssonstankar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin