Öl, öl, och mera öl!

Kom hem för längesedan, men har inte haft tiden att skriva.
Hoppade av bussen hos MarCus, sedan käkade vi nudlar och så, sedan tog vi bilen upp till mig, där det blev en jävla massa kaffe och kort spel, sedan efter en timme dundrade Henke in, en kvart senare kom farsan och strax därpå så kom käre bror, fullt hus dvs.
MarCus drog för ett tag sedan och efter det har jag, Matte & Henke spelat Super Mario på wii, ytterst roligt, och imorgon ska vi till badhuset, vilket är för jävla nice faktiskt.


Nu ska jag inte vara osocial, så vi hörs senare,




so long,

Ande

Hehe visst e du klar med din CNC utbildning. Men om 40 veckor är jag klar och ute och tjänar pengar medans du fortfarande får pisk på fingrarna av din lärare för att du stavat fel på ngt prov. :P

2010-03-20 / 07:21:40
URL: http://aandee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin