En del är så jäääävla tröga!

För att endel ska få in i skallen att man inte är så jävla bäst som man tror, så kika IP-NUMRET I ALLA KOMMENTARER!!

I am no one om The FuCking End!:
Vad det gäller denna Lellas komentar, så har ju hon helt klart en stark social fobi och behöver lite hjälp, visst hon kan ju inte leva på nån som jobbar, men frågan är då? Hur många i hennes omgivning jobbar, ( Nada ) Så det betyder ju att hon lever på sådana som som inte jobbar. Äckligt. Undrar om hon har nån bostad, Hmm, jag tror att hon bor i en Taxibil. Klar krylbo..
IP: **.***.***.104
Zizzi izzi om The FuCking End!:
Vilken j*vla NOLLA hon verkar vara hahaha
kan man inte utbilda sig så kan man väl inte ta ett kööörkort haha
I dagens läge måste man ha en utbildning annars kommer man ingen stanns i livet, så är det bara.
Det är många som inte har det lätt ändå men dom har en bra grund att stå på. Livet är inte en dans på röda rosor, rosor har även TAGGAR!! Ha det fint :o)
IP: **.***.***.52
Marita om Naglar,:
Snyggt :)
IP: **.***.**.178
Janpan om The FuCking End!:
haha ja de är massa snö här nu :P
IP: **.**.***.176
Peter om The FuCking End!:
Ser rejält ned på Lella efter detta, det är du om någon som är ett fu**ing emo-barn
IP: **.***.**.23



Mitt egna nummer,
ja gud vad jag har skrivit alla andra kommentarer själv va?
Idiot!!

JessiCa om En del är så jäääävla tröga!:
...
IP: **.***.5.11




Har gjort stjärnor för första siffrorna i ip-numren eftersom man annars kan bli anmäld!
Inse faktum någon gång ist, alla är inte så jävla bäst som du tror!
Så låt mig nu vara och skaffa dig ett liv!

JessiCa

...

2009-10-09 / 13:48:01
URL: http://fuckerfuck.blogg.se/


Caroline

Hej där! Jag heter Caroline Engvall och är skribent för Vecko Revyn. Jag brukar leta efter lite roliga folk till reportage på bloggar - och just nu söker jag folk i åldern 18-26 år till följande reportage i Vecko Revyn:



* Par-reportage om svartsjuka. Reportage där den ena parten varit lite svartsjuk - och så pratar vi om hur man kan komma/kom över det.

* Fem killar som vill berätta om "därför föll jag för min flickvän"

* Någon tjej som varit med om något speciellt just på alla hjärtans dag. Blivit friad till, blivit gravid, träffat någon etc.



Känner du någon som kanske vill vara med, eller vill du själv?

Maila gärna: [email protected]



Trevlig helg,

Caroline Engvall

www.carolineengvall.se

2009-10-09 / 16:14:17
URL: http://www.carolineengvall.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin