The FuCking End!

40 minuter av mitt liv, det är det sista du får.

Eftersom du inte ens kunde ta det på msn,
vi sa till varandra att vi inte skulle bråka, utan enbart gå olika vägar,
vilket verkade bli ett svårt beslut för din del, eftersom du ändå fortsätter skriva skit.

Vi kan börja med det inlägget du skrev ang bästa vänner,
Rätt eller fel?

• Jag har pojkvän - Rätt
• Jag har inga vänner? - Fel
• Jag skiter i dig? - Fel

Andra inlägget,
• Jag tog åt mig? - Nej, och det har jag förklarat för dig. Och hur många andra av dina vänner läser din blogg?
• Jag eller ngn jag känner kommenterar anonymt? - Fel, som jag har sagt, jag har inte en aning om vem det är som kommenterar, men är man smart så kollar man bara ip numret.

Hur många rätt var det? 1!

Okej, om vi säger såhär, det där med bästa vänner betyder inte längre ett skit för mig, och har inte gjort det den senaste tiden, jag har hellre ett antal vänner, än en bästa vän som man egentligen inte kan lita på. Frågan är faktiskt om du snackat lika mkt skit om mig som du snackar om dina andra vänner?
Du påstår att det är jag som skiter i dig, fast det egentligen bara är jag som tagit mig tid till att träffa och umgås med dig? Sålänge jag och Henke varit tsm, (2 år) så har du kommit hit kanske tre gånger, och till Nitta ungefär lika många ggr, är det då jag som undviker dig?
Trodde att du skulle vara glad för min skull att jag och Henke är tsm, för mina andra förhållanden har ju varit som dom vart, vilket du känner till... Ena pojkvännen kunde du ju inte ens låta bli, men jag förlät dig! Det kallar jag riktiga bästa vänner, att jag dumpade honom för att jag ville ha min bästa vän kvar.
Sedan tar du ett beslut på fyllan att jag inte är din bästa vän längre, för att du hittat nya vänner, du skriver skit om mig i din blogg, och skriver sedan att vi lever två olika liv, och det är fullständigt rätt,
du valde att skita i allt, jag valde att ta tag i livet och fixa min utbildning!
Och sedan kan du dessutom med att säga en sak som "du vet inte vad jag varit med om"
Nej, det kanske jag inte vet, men det är åtminstone inte ens hälften av vad jag gått igenom,
Min morsa dog 1994
två farbröder mellan 1995-1996,
Min farmor och Farfar 1997,
Jag blev förflyttad till en fosterfamilj 1998, fick inte ha kontakten med varken min släkt, bröder eller farsan,
men jag gnäller inte, jag känner mig snarare starkare nu än någonsin!

Du menar på att jag inte ställt upp för dig, och att dina vänner inte har en aning om vem jag är, konstigt nog så känner inte jag inte till alla dina vänner heller, för du byter ju vänner lite hur som helst, slänger bort endel och skaffar nya, och nu har du gjort valet att slänga bort mig, vilket inte spelar roll överhuvudtaget, jag är nöjd med dom vänner jag har, dom som faktiskt är ärliga! Och för att inte skriva ngt dumt i bloggen, så ska jag inte skriva allt jag ställt upp på heller, men om du nu inte känner till att jag gjort det, så tycker jag att du borde tänka tillbaka till år 2003 och framåt.

Skitsnack, någonting jag är så jävla trött på, som dom flesta borde vuxit ifrån vid denna ålder?
Jag snackar inte skit, ser ingen mening i det överhuvudtaget, och som jag dessutom sa, jag är ju inte den enda personen som du pratat med, eller hur,
och sålänge jag inte vet vem den anonyma personen är, så kan jag inte göra någonting åt det heller!

Det är det sista jag säger,
Nu har jag gett dig ytterligare 40 minuter av mitt liv genom att skriva,
och jag hoppas nu att jag uttryckt mig väl,

Nu kan du radera mitt nummer,
ta bort min msn,
sluta läsa min blogg,
& radera all vänskap med mig som finns över nätet,
för vi har inget mer med varandra att göra,
och ser du något svårt i det, så kanske 118800 kan hjälpa dig.



Ha det bra och lycka till!
so what? Det är ditt beslut, och jag tänker inte hindra dig

LElla

detta kallar jag hänga ut ! och EMO beteende... fixa utbildning medans jag inte fixar de? ne man jag lever inte på en pojkvän som jobbar iaf.. o inte på ngn överhuvudtaget.. och jag fixar det jag vill fixa kööörkort..

2009-10-06 / 23:59:03

Peter

Ser rejält ned på Lella efter detta, det är du om någon som är ett fu**ing emo-barn

2009-10-07 / 00:31:32

Janpan

haha ja de är massa snö här nu :P

2009-10-07 / 13:47:45
URL: http://litefresh.blogg.se/


Zizzi izzi

Vilken j*vla NOLLA hon verkar vara hahaha

kan man inte utbilda sig så kan man väl inte ta ett kööörkort haha

I dagens läge måste man ha en utbildning annars kommer man ingen stanns i livet, så är det bara.

Det är många som inte har det lätt ändå men dom har en bra grund att stå på. Livet är inte en dans på röda rosor, rosor har även TAGGAR!! Ha det fint :o)

2009-10-07 / 18:03:10

I am no one

Vad det gäller denna Lellas komentar, så har ju hon helt klart en stark social fobi och behöver lite hjälp, visst hon kan ju inte leva på nån som jobbar, men frågan är då? Hur många i hennes omgivning jobbar, ( Nada ) Så det betyder ju att hon lever på sådana som som inte jobbar. Äckligt. Undrar om hon har nån bostad, Hmm, jag tror att hon bor i en Taxibil. Klar krylbo..

2009-10-07 / 21:14:52

bina

skaffa ett liv å skit i andras kommer å hämtar våra kläder mina å lellas

2009-10-13 / 17:40:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin