18 April och farsans dag! =)

Tjoo,

Idag vaknade jag någorlunda tidigt, klockan 9 imorse, vanligt faktiskt,
eftersom jag alltid brukar vakna mkt senare på helgerna,
men men, alltid gött att inte jämt sova bort helgerna! =D

Hursomhelst,
jag gick upp, satte igång kaffe,
så kom farsan oxå upp, så drack vi kaffe och käkade lite frukost,
sedan drog jag in honom på en beta, =D
Han måste börja spela det! =)
Sedan åkte vi in till borås,
upp till brorsan och drack ännumer kaffe,
sedan så gick vi en promenix till MAXI och mötte syster och EK,
så handlade vi lite,
käkade hos brorsan, fan vad gött det var vill jag lova!

wellwell,
sedan åkte vi hem, och här sitter jag nu, fantasilös på vadfan man kan hitta på, =O
men det händer väl alltid något! ^^

Och jag kan ju säga som såhär,
fyfaan vad gött det blev igår efter ett jävla helvete!!
Telenor har skickat räkningar till mig, som vanligt,
men dom har varit sepe, för det är massa trafikavgift som ligger utanför abonnemanget som jag inte ens använt eller bett om eller hur fan man ska säga,
så dom skickar bevis till mig nu på att jag faktiskt inte gått med i något, så jag ska ringa det jävla bolaget som skickat reklam sms till mig för ca 200 spänn >.< Telenor skickade det beviset gratis till mig, för det skulle egentligen kostat 70 spänn, sedan när jag ringde en annan gång för att kolla om man kunde sänka abonnemangskostnaden för samtal och sånt som ligger på 299 spänn som jag inte ens använder, eftersom jag slängt kortet åt helvete, så skulle det kosta mig 1000 spänn enbart för att få sänka samtalskostnad =S
Men dom ändrade det oxå, så jag behöver enbart betala 500 spänn för att få sänka, och det är ett jävla plus,
först får jag 570 spänn rabatt,
sedan ett bolag som är återbetalningsskyldiga,
och sänkt avgift så den enbart kommer ligga på 300 spänn i månaden,
Tack, för att jag faktiskt kan tycka om Telenor ibland,
iaf när dom är såpass schyssta och gör så. =)

Jeje,
blev ganska mkt skrivande, och har säkert skrivit ovanstående lite krångligt, men, väldigt svårt att förklara genom text, så det är anledningen!

Nu ska jag iaf försöka komma på något att göra,




Take Care,
JessiCa.



Henrik Bengtsson, Jag Älskar Dig, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin