Bakrus, rena helvetet!

Jaoo, rubriken säger nog det mesta, idag mår man som man förtjänar!

Som jag skrev i gårdagens inlägg så var vi hos bror och E.K och firade påsken lite smått,
Sitter fortfarande hos dom för vi ska äta här uppe idag.
Snart ska jag ta ut Hero på en liten promenix,
kanske får bort bakruset bättre oxå om jag kommer ut lite,
förhoppningsvis iaf, =)

Träffade Johanna och Annie en stund igår med,
dom kom hit upp, och inte var dom nyktra heller haha,
men men, var iaf kul att träffa dom,
=)

Senare idag och ikväll funderar jag faktiskt på att inte göra ett skit,
bara ligga i sängen framför massa filmer,
det är så en söndag ska se ut,
även om jag ändå inte ska till skolan imorn eller på tisdag,
eftersom man är ledig ^^

Wellwell,
gårdagen för vissa andra verkar inte varit lika bra,
verkar hänt en hel del,
och på tal om hänt endel,
Igår när jag och Henke tog en promenix med Hero ner till statoil,
så gick vi in och handlade lite,
så när vi kommer ut igen, så är det ett jääävla snutpådrag =O
Hade tydligen varit någon som blivit skjuten,
lääskigt,
och poliserna tvingade mig att hälla ut min öl,
attsingen, men som tur var så hade jag mer öl när vi kom tillbaka igen,
bra är jag! =D

Någon som vet något om det där med skottlossningen eller?
Jag vill  v e t a, nyfiken som jag är =D

Nu ska jag iaf ta mig en cigg,
sedan gå ut en sväng,




Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin