Måndag.

Och fint väder ute. =)

Känns förjävla bra faktiskt! =D

Ska snart dra med Lella och Henkka in till staden och käka glass med syster och Annie,
ska bli nice faktiskt!

För övrigt så har jag inte gjort så jätte mkt idag än sålänge,
har i princip bara städat och diskat,
ska tvätta och skit idag oxå, men det gör jag senare ikväll när man hellre stannar inne.

Har funderingar på att dra en låång skogsrunda med hunden idag oxå,
skulle vara gött tycker jag, komma ut och röra på sig och så,
fast iofs så tycker jag inte att jag gör annat än vara ute och gå typ, men men,
det är väl bara bra det iaf! ^^

Well well,
hinner inte skriva så mkt mer nu,
fick precis sms av Lella om att dom är påväg,
så jag måste byta kläder och så innan dom kommer hit,



Take Care, JessiCa.




Kärleken övervinner allt,
Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin