Så Skööön!

Man tänker faktiskt så om vissa ibland =O

Du är så ful,
så jag vill slå dig,
i ditt huvud,
med en pinne.

Du är så ful,
så jag vill knarka,
jag vill äta, äta bajs,
jag vill äta bajs.

jag vill döda,
dej med din morsa,
jag vill döda din bror, och din farsa,
jag ska bita din gamla farmor,
i fejset,
med en pinne,
och ett biljardkort,
jag ska nita,
din granne,
och du är så ful,
det är ditt fel,
jag är så, jävla sne,
så jag vill knarka,
skit mycket knark,
jag vill knarka knark.

Jag vill skära mig själv,
du är sånt fall,
så jag vill skära mig själv,
fattar du inte det,
du är så jävla ful,
så jag vill skära mig,
skära mig själv..
Jag vill skääära miiig.




HAHA!



(Har säkert skrivit något fel)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin