Tisdag och trött.

Har inte hänt ett skit idag typ, har ägnat mesta delen av dagen till att städa och tvätta,
och det ska jag fortsätta med imorn för nu orkar jag inte hålla på mer!


Idag har det dessutom inte varit lika fint väder som dom andra dagarna,
så jag håller tummarna på att det blir finare imorn,
och blir det det så har jag funderingar på att pysa in till borås en sväng, men men,
det får vi väl se hur det blir med det.

Jag har iaf lärt mig att jag nästa gång ska gå efter vad jag själv vill och känner,
och inte lyssna på vad alla andra tycker och vill.

eftersom går dagen inte blev som tänkt.

Kanske fick tillbringa 2 minuter av egentligen 60 med min syster,
så det blev inte så mkt mer än ett hej och sedan gå till bussen,
inte så kul va?!
Nääe det tycker jag nog inte.

Funderar på att snart gå och lägga mig,
för jag kommer ändå inte ha någon ork till att göra något mer idag,
så det blir nog film och säng resten av kvällen för min del. ^^
Gött är väl det.

Hepp,
nu ska jag iaf slänga in resten av tvätten i torktumlaren,
(kanske orka med att vika den redan tvättade och torkade tvätten)
och sedan bara ta det lugnt.



Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, Älskar dig som tusan! =D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin