Tråkigt!

Yep, tråkigt har jag!

Nu är iofs klockan ganska mkt, och här ligger jag med datorn i sängen och ska snart kolla film.

Säger bara det,
sånahär dagar gör mig depp,
när man har haft sånt underbart bra lov och helg och det sedan tar slut,
jag vill enbart stanna tiden, iaf för några dagar till,
Det hade varit underbart!

Hur som helst,
förövrigt så har jag knappt gjort ett skit idag,
möblerade om mitt rum lite bara,
sedan har jag mest legat framför film och sådant,
tog moppen iväg till fristad oxå för att köpa cigg,
men det är väl det enda som har hänt.

Ska jag vara helt ärlig så har jag inte så mkt att skriva om,
men vill ändå hålla bloggen uppdaterad.

Imorgon måste jag deklarera,
så jag får mina skattepengar innan midsommar,
sedan kan jag äntligen köpa mig en gullig dator! =D
Bra är jaag!

Imorgon kanske det dessutom blir borås en sväng,
men det får jag se imorgon.

Hepp, nu blir det film och sms,
sedan nana!



Take Care, JessiCa.





Henrik Bengtsson, jag saknar sönder redan nu, Älskar Dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin