Wohooo!

Öl, öl, cider, vin, en farsa och bästa Lella som älskar mig (sitter hon och säger att jag måste skriva in nu), Kan det bli så mkt bättre? =D

Så jävla underbart att man för en gångs skull kan bli accepterad! =D

Vill bara varna er som läser att,
jag är inte speciellt nykter så skriver jag åt helvete så vet ni varför =D

Hur som helst, i onsdags var vi lediga, så jag var med Lella,
och vi hade lika kul som alltid med våra jävla ideer,
Vi fick för oss att åka in till borås, för att handla faktiskt,
men sedan oxå hälsa på brorsan och EK och AliCia =D
så det gjorde vi =D

Vi skulle ta ut pengar, så kommer en stolle och vill ha pengar, så fick han tillslut pengar av oss, och blev helt pussgalen =D jösses, orkar inte förklara allt, för det är för komplicerat för vad min hjärna pallar med just nu, men så kan det vara! =D
Så jag tar nog hela en rätta visan imorgon om jag är nyktrare då! =D

Igår var likadant, helt åt helvete men ändå kul...
Ska jag och Lella kanske bli ulricehamns nya alkolister?!
Med tanke på att vi lägger oss på bänkar, (för obekvämt)
Och desperat går genom hela ulricehamn och kollar efter kuddar till salu,
men som sagt, vi har alltid kul! =D

well well,
jag ska vara social mot farsan nu iaf,
så jag skriver imorgon iaf, tror jag...

Ganska meningslöst blogginlägg va? =D

Men men, så kan det vara! =D


Take Care, JessiCa.







Henrik Bengtsson, Jag Älskar Dig Som Fan, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin