Dagens poäng!

Gör samhället en tjänst, skjut en vakt!
Haha, det var nog fan ett av det roligaste jag varit med om på senaste tid!

Idag drog jag, Farsan och Henke in till borås,
vi kollade lite på elgiganten först,
men sedan ville Henke till Claes Olsson, så vi drog dit,.. Och då är det en jävla väktarjävel som är på oss som en hök! =O
Haha! Så iaf, vi fortsatte vidare för att gå till skivlagret, och tro det eller ej, men den jäveln var fan efter oss då med,..
Han verkligen gick och letade efter oss, AS KUL!
För sedan gick vi ut från knallerian, och han efter såklart, men det roligaste var att puckot antagligen försökte vara diskret, för han höll sig på minst 4 meters avstånd typ.. Iaf, vi gick ut, och kom på idén om att driva med honom, så när vi kom runt hörnet vid Gina Tricot, så gick vi så fort vi bara kunde, och ställde oss runt hörnet vid Claes Olsson, och då kunde man se igenom rutan om han kom eller inte... Och han kom... MED EN JÄÄÄÄÄVLA FART!!
Han såg inte att vi kollade på honom. Han trodde nog att vi gick in på Claes Olsson igen, för han gick in där, och precis när han ska gå på rulltrappan, så ser han att vi står utanför och asflabbar åt honom... Fy satan vad arg han blev!
Han slängde med armarna, kollade surt som fan och skakade på huvudet. Men han var efter oss ett jävla tag, och jag vet inte huuur många ggr han fick fingret från både mig och farsan...
Snacka om att vara så jävla misslyckad eller? Stackarn måste ju blivit helt förvirrad, men det gör inte mig ett skit!
Rätt åt honom, för det var ju pinsamt som fan, folk måste ju trott att vi snott något eftersom man har en hor väktare efter sig så... Men jävlar vad kul det var iaf!

Får dom föresten göra så?
Jag menar, dom kollar ju folk så sett, men att springa efter samma personer över heeeela knallen, är det rätt?
Att man inte ens kunde få gå till bilen utan att han skulle efter... jävla idiot!

Therese

haha illa :P :P

2009-08-23 / 19:38:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin