God natt?

Funderar på att lägga mig framför en film nu,
jag lär vara rätt död imorgon, men men,
jag får faktiskt skylla mig själv,...
Skumt att jag fortfarande är vaken dessutom,
jag menar, när man är själv så brukar man ju tröttna jävligt snabbt, men nääe, inte jag inte!
Hero lyckades nyss skrämma skiten ur mig oxå, han ligger och sover på mina ben (som han för det mesta gör) och helt plötsligt så börjar han yla i sömnen... Jag blev skraj!

Hepp,
ingen mer dator för "ikväll" iaf, jag skriver nog någon gång när jag vaknat imorgon!


04:50




z z z Z z z Z z z Z z z z z Z z z

Bloggar sanning!

Förlåt för jag inte har svarat tillbaka, har så mycket kommentarer så jag hinner inte med alla.



Svar:

Ja, man kan tro att hon lägger ''Anka'' för att inte visa sin mun. Men jag tror det är nått mer en så. Kul att du kolla in min blogg föresten :)

2009-08-16 / 10:11:47
URL: http://bloggarsanning.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin