Mobilt bredband!

Är hos brorsan nu och testar det mobila bredbandet, och det verkar funka jävligt bra, niiCe!
Matte är här med, så får träffa honom en stund oxå, skoj!


AliCia har blivit såååå duktig på att gå nu, sötbarn!
Trött som fan är jag oxå, eftersom jag och MarCus lyckades fastna i ett gammalt jävla skitspel, Arkanoid, det man spelade på 8-bits nintendot...
Vi satt la säkert i 5 timmar minst och spelade det,
Så han fick stanna över natten, så vi skulle komma långt, vilket som inte gick någon vidare...
Så vid 6 tiden började vi kolla film, men båda somnade rätt fort.
Och jag vaknar vid 7 tiden igen och fryser som aaas, men MarCus den egoisten tog ALLT täcke, oflyt!
Så jag fick gå upp och ta på mig en stor tjock tröja, sedan vaknade vi inte förrens 10 tiden,
eller, hade ställt klockan på 10, så det var bara att gå upp...
Nästa gång man siter uppe så länge, så ska man nog ge fan i att sova, det gör bara saken värre, fyfan vad trött man blir!

Hepp,
nu ska jag iaf inte sitta vid datorn mera,
skulle bara testa hurdet mobila funkade, och jag är nöjd än sålänge, så vi får väl se om det funkar lika bra hemma.





Take Care, JessiCa.




Henrik Bengtsson, <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin