Ojsan Hoppsan!

Jag tror jag börjar bli onykter...
Men det är skitsamma!


Sitter och lyssnar på Bonnie Tyler just nu,
jag älskar fan hennes röst!!
Dricker öl gör jag oxå, dum som jag är, men det är göött, så man kan fan inte ge fan i skiten, illa nog.

Skitsamma, jag orkar inte dator mer nu,
känner att jag har haft ett extremt internet beroende nu dessa två dagar,
eftersom jag varit utan nät i fan två veckor typ,
låt aldrig det hända igen!
Nog om man har pengar på telen och skit, då kan man snacka med folk och skit,
men utan pengar på telen och utan internet, så får man nog fan panik!
Eftersom Darling har börjat jobba nu oxå, och åker iväg klockan 6 och kommer inte hem förens vid 16:00,
och han ringer dessutom alltid och väcker mig vid seeenast halv 9,
jobbigt att somna om då, när det är så jävla ljust ute och skit.
Men nog om det,
nu ska jag slippa vara internet lös iaf,
sedan får jag fortsätta att deppa över att skolan börjar jävligt snart och att jag inte fått ut så speciellt mkt av detta skit sommarlov jag haft!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin