Svar på frågor!

EK, http://eekk.blogg.se/

Hur träffades du och Henke?
Vi träffades första gången för väldigt längesedan, jag träffade honom genom Lella, eftersom dom var väldigt bra kompisar då, fast vi blev tsm ca ett år efter att vi hade träffats och har snart varit tsm i två år! =)

Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Haha, bra fråga, jag har inte en aning faktiskt, men förhoppningsvis har jag jobb och körkort iaf, om jag får bestämma, det är väl det som är det viktigaste för mig just nu iaf. =)

Favorit: Film / Bok? Mat? Musik?
Hmm, ganska svår fråga, bästa film vet jag inte riktigt, brukar variera hela tiden, men kan iaf säga att jag föredrar skräck när det gäller film, halloween är bland dom bästa och Michael Myers är fortfarande min idol sedan måååånga år tillbaka, han är grym! =D
Bästa bok, har inte läst så mkt böcker på senaste tiden, men Manson är väl den bästa jag kan komma på nu, den läste jag ut för några veckor sedan.
Musik, Oxå mkt varierande, men jag gillar det mesta, huvudsaken är att det stannar inom rock/punk typ, för hiphop och techno/trance är något jag gärna iiinte lyssnar på.


Anonym,

Hur många besökare har du om dagen?
Jadu, innan hade jag väl som max ungefär 7 unika besökare om dagen, men nu har det stigit en hel del, så nu ligger mina unika besökare ungefär på 30 varje dag, alltid kul att se att det finns folk som läser min blogg. =)

Kan du inte uppdatera lite oftare? Mycket roligare då :D
Jo, jag försöker att uppdatera så ofta jag kan nu, har inte blivit det på ett tag, har blivit väldigt osocialt på sista tiden, det beror på att vi inte har haft internet i Åsarp, men det ska bli skärpning på det nu, för nu har vi internet här oxå, så inga mer långa uppehåll från bloggen hoppas jag! =)

Vilken är favoritölen? :P
Jadu, jag dricker oftast KUNG, mest för att dom är billiga, men dom är faktiskt goda dessutom, =)
Men annars föredrar jag helst heineken eller carlsberg hof, det är nog dom bästa! =)




Ge mig gärna fler frågor,
det är kul att svara på sånt! =)




Take Care,

Anonym

Hej, jag vill ställa en fråga. Har du lätt för att känna medlidande för folk?

Btw fin blogg :)

2009-08-10 / 18:54:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin