Svar på tal!

Jo, jag vet att det är många som använder sig av det uttrycket, men jag kom inte på någon bättre rubrik!

Anonym:
Tycker inte du ska skriva om sånt som du inte vet nånting om!! Håll dig till det du vet istället.


Okej,
synd nog så är detta min blogg, och jag skriver precis vadfan jag vill här, utan att du behöver komma med onödiga kommentarer!
Det jag har skrivit, är all info jag har fått, so what?
Jag tvingar inte dig att gå in på min blogg och läsa, right?!
Och det jag vet, skriver jag om, yttrandefrihet kallas det! Och har du nu problem med det, så påpeka det då, men då kan du åtminstone komma med namn, ist för att vara anonym!
Inte så jävla svårt va?
Eller oxå kan du lika gärna hålla käften!
Dessutom så vet jag nog mer än vad du tror,
Om man vet med sig att man inte gjort ett skit fel, så fasar man väl ändå inte för socialmöten?
Och socialen ska väl inte behöva se förjävla allvarligt på en sak för ingenting, eller har jag fel?
Har du flera åsikter, så får du gärna ta det med mig personligen, men inte med en anonym kommentar på min blogg där jag har all rätt till att skriva vad jag vill!

[email protected]

Go for it!



Take FuCking Care!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin